Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

miércoles, 19 de diciembre de 2012

BO NADAL

Vexo, ou mellor non vexo moito movemento no blog desde nosa ultima peregrinacion a Sobrado. Puertas xa case que non publica os seus poemas. Rafael tampouco esta por expoñer e debatir os seus interesantes e ben documentados comentarios. Solo os "extranxeiros" como Andres Amboage, saltan a palestra con comentarios que tocan temas candentes, pero ahi queda. Hay que animarse e espero que esa falta de entradas dos habituales non sea por problemas de salud.
A ver si co a entrada do aninovo facemos esto mais dinamico e sobre todo un sitio donde seipamos uns dos outros. Eu prometo xa a partir de ahora ser mais constante escribindo no blog.
Hoxe non quero mais que desexar a todos vos un feliz nadal e que o Neno que nace nos traia sobre todo salud e ganas de vivir.
Eu, que desde este mes pasei a reserva, e estou vivindo os primeiros dias de xubilado, xa me din conta, de que as cousas non van como un pensa. O que tiña pensado era traballar en Caritas, estudiar Teologia e facer algun comentario en prensa como colaborador teñovos que decir que todo eso vou a ter que deixalo para mais adiante, ou, polo menos, ralentizalo, xa que a miña señora sogra, con 93 anos, fracturou a cadera, con todo o que eso supon. Asi que a dona e mais eu xa temos traballo por bastante tempo.
Que pasedes todos un feliz Nadal e deica a outra

MIGUEL ANGEL DOVAL

No hay comentarios:

Publicar un comentario