Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

jueves, 14 de abril de 2011

OS MEUS CONTOS

Grazas, Rafael, mais, ao que eu me refería é que, no meu pobo, non so se fala coa "J ", si non que, tamén, escriben ( a gran maioría ) con ela. Incluso fixeron un " diccionario " con verbas usadas " vox populi ", pretendendo crear escola.



Fai un par de días, acerqueime a unha sociedade privada, de gran relevancia a nivel nacional, co fin de realizar unhas xestións.

Collín número, e vexo que teño unhas 90 persoas por diante de min. Saio a dar unha volta, sabedor de que, seguramente, ata ben pasada unha hora, non me tocaba o meu turno.

Así foi, volvo ao cabo de un bo cacho, e vexo que inda quedaban unhas 20 persoas que estaban por diante de min.

Espero na sala, e vexo que entra un señor, colle número, e sentase a esperar.

Pasan uns minutos e entra outro que resultou ser traballador da empresa en cuestión. Diríxese ao anterior a saudalo, e conversan amigablemente, sacando o primeiro unha factura similar á que todos os que estabamos a cola, levabamos con nos.

Despois dunha charla amigable, mostrando de forma ben visible varias facturas, “ cuchichean” en voz baixa, e, o funcionario, retirase para o seu posto de traballo, oculto por un biombo.

Chama ao garda de seguridade, e este, dirixindose ao cliente, pídelle lle entregue o documente, pero que el, agarde ali.

Todos démonos conta da xogada, sen que ninguén abrira a boca. Mais, eu, en vista do que se estaba cocendo, levanto a voz e ´digo: “ oiga, de paso que leva esa factura, pode levar tamén a miña, así, xa se matan a dous paxaros dun só tiro “… e a miña, …e a miña…, responde o galiñeiro alborotado…

Ante aquel inesperado tumulto, sae dun despacho unha señora que se identifica como a xefa, e pregunta que é o que está a pasar… Tomei eu a palabra ,e digo, “ non pasa nada, tan so dixen que, de paso que ese señor, que se agocha detrás do biombo, amaña unha papeleta a este outro señor, que, de paso, amañe tamén a miña…E, como parece ser que os aquí presentes, pretenden o mesmo que eu, de aí, ó conto…”

Contestación, non se preocupe que aquí ninguén se cola.- Iso espero, porque si esa factura traspasa ese biombo, xa pode traerme unha folla de reclamación, porque, igual non son eu so o que vai a firmar.-… TODOS, reposta un dos sufridos clientes que estaban a agardar o seu turno, igual que eu.

---E sabe ben o que lle digo, proseguín, que unha empresa que permite colas aos seus clientes, de unha hora ou mais, esa empresa NON FUNCIONA, e menos dando preferencia aos seus “ amíguetes “

E que, hai cousas que “ repatean “.

Antonio Puertas

No hay comentarios:

Publicar un comentario