Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

domingo, 20 de mayo de 2012


A MIÑA CASIÑA

Ó subir pola do Medio,
e, a de Corral, ó pasar,
alí está a rúa Pizarro,
alí comezou meu cantar.

Alí as miñas lembranzas
vividas no meu lugar,
soñando volver con elas,
soñando con retornar.

A brancura da casiña
 e mailas fervenzas do mar,
fanme chorar cando penso
no meu rueiro, no meu fogar.

Laiando fun pola vida,
cantando fun polo mar;
 areas da miña vila
marcaron o meu pisar.

Canto mais lonxe pisaba,
mais me poñía a chorar,
e, o entrar polas Carballas,
rexurdía o meu cantar.

Cantaban comigo as fontes
e as neniñas ó falar,
cantaban os paxariños,
e, bruando, cantaba o mar.

O balcón da miña casa 
e os xeranios da miña nai,
polo miudiño cantaban
ó ver pasar ao meu pai.

Todos engadían algo,
todos querían cantar,
un remuíño envolvente
buligaba por meu fogar.

Antonio Puertas

No hay comentarios:

Publicar un comentario