Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

jueves, 17 de septiembre de 2015

Como xa comín, despois do xantar, ven o postre ( segundo prometín a algúns- pa que non morran de fame ):

VEÑO DA VIRXE DA BARCA

Veño da Virxe da Barca,
da Virxe da Barca veño,
co pandeiro aqueloutrado,
de tanto viño que teño.
Vou cara a Virxe da Barca,
co meu pasiño lixeiro,
por veces tocando a gaita,
e, por veces, o pandeiro.
A gaita mendada ía
bufando por un remendo,
-por culpa dunha costura-
cunha arte que non entendo.
Canto e bailo co Ribeiro
e co mareo que teño:
...un grolo de aquí e outro de ala,
-a miña bola- vou e veño.
Con saleiro, vou por Muxía,
malia que achico o punteiro,
que rachou en medio da estrada,
mallado por ser festeiro.
Pobriña gaitiña miña,
que estoupou polo remendo;
xa a gaita non vale nada,
e a costureira na entendo.
Veño da Virxe da Barca,
achicado e sen pandeiro,
que mala chispa á parta
     por ter zurcido o punteiro.
Antonio Puertas


PALOMA BLANCA
Paloma blanca, si es que me muero
al cruzar el cielo o el ancho mar,
lleva en tu vuelo mi cancionero,
en tu vuelo lleva este cantar.
Lleva mi amor a quien yo más quiero,
blanca paloma del palomar,
llévale un beso, que es el primero,
que abre los cielos para volar.
Dile paloma que yo la quiero,
como la orilla quiere a la mar;
dile paloma que yo la espero
junto a las olas con mi cantar. 
Dile que he vuelto con mis recuerdos,
dile que he vuelto para soñar
con los luceros aletargados,
que en su mirada yo he visto brillar. 
Paloma blanca lleva mi barca,
si es que a su nido vas a volar,
pues, con sus velas, el cielo abarca,
y surca el tiempo con mi cantar.

Antonio Puertas



No hay comentarios:

Publicar un comentario