Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

lunes, 19 de octubre de 2009

MIS POESIAS

Gracias andres, vai,pos,outra poesía...A ver si nos vos aburro,

A MIÑA LANCHIÑA

¿Qué tén á tua lanchiña?
Á miña lanchiña non tén nada.
…¿ Por qué todos estánme a preguntar,
I hai xente interesada…?

Á miña lanchita está amurriñada,
Pero eu no ná vexo mala.
Baila cando lle apetece
sair conmigo de fuliada.

Muito tempo está parada
porque ná saco de festa,
non me dirixe á palabra,
mais eu, non lle noto nada.

Á correa do arrinque
é necesario camabiala.
Unha buxía aturouse,
i está medio calcinada…

…pola salitre dó mar,
que é á súa namorada.
Agora lle nega á palabra,
mais eu,non lle noto nada.

Cando intento arranxala,
á batería apenas sopra
coa forza dá gaiteirada
por iso,non baila estando parada.

En mans alleas,tén á cura
i do vrán,case que, non queda nada.
Pasa ás horas mirando
i, sinto, que ma tén gardada.

Antonio Puertas

No hay comentarios:

Publicar un comentario