Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

martes, 25 de mayo de 2010

AS MIÑAS POESIAS

Eu tamén quero darlle a benvida a CHUCHO ( inda que non me fago coa sua cara).BENVIDO, compañeiro, e non te preocupes polo que poidas escribir.Eu tampouco son ningún fenómeno por moito que tí nos poñas nó teu púlpito.Dende xa teño un novo "rival " ideolóxico.E, dende xa, von a ser apaleado por todos vos.A ver se alguen que este ná sombra me vota unha man Veña, vai esta poesía tan so para os que esten dispostos a axudarme: A MIÑA NAI FOI PALILLEIRA A miña nai foi palilleira, Foi desas que estaban nas portas Coa almofada por compañeira. Desas que adormentaban aos nenos Sen querer pechar a fiestra, Desas, a miña nai foi palilleira Tecendo mantelerías, Fachenda da nosa terra, Desas, a miña nai foi palillera. Dende sempre levou á almofada e, dende sempre, peneirou en ela, Como sempre ó fixeron As palilleiras da miña terra. Antonio Puertas

No hay comentarios:

Publicar un comentario