Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

domingo, 16 de mayo de 2010

RECORDOS

…Que Luciano Varela asañouse con Garzón ?…Pois eu si tivera que ser xulgado, me gustaría ser xulgado por un xuíz que non tivera en conta as miñas ideas políticas, algo do que Don Baltasar non pode presumir.

Sempre sentou nó banquiño os do mesmo bando ( naturalmente bando de delincuentes): Pinochét, rexímes terroristas de dereitas…Mais, ¿ que pasa con moitos das esquerdas que deberían, así mesmo, estar nó mesmo trullo e ser medidos coa mesma vara de medir ? Por que non sentou a Carrillo, que inda vive, protagonista directo en Paracuellos, onde fusilaron, entre moitísimos mais, a un irma do meu pai polo feito de ser un estudante católico en Madrid nos anos trinta...?…Ou a Fidel, que tamén está “vivito y coleante” ? Ou por que non investigou e sentou nó mesmo banquiño a infinidade de tropelías que a diario cometen determinados partidos políticos das esquerdas, sendo “malos” unicamente os que somos das dereitas…? Esa vara de medir eu no na quero para min…Ou somos todos iguais ou iso da democracia xurídica é unha pantomima.
Tíñanelle advertido que non era competente para xulgar os crimes do franquismo, e, sen embargo continuou coa súa instrución…
As bagoas de Saramago non me valen…Válenme as bagoas das dúas Españas medidas en balanzas diferentes. Válenme as bágoas que a miña avoa con 12 fillos e a súa viuvez, que tivo que, tamén como moitas outras, ver como asasinaban a un fillo polo feito de ser católico en bando republicano.

A xustiza e cega e non partidista.

Noutra ocasión, tiña comentado que non ía a entrar mais en temas políticos, sen embargo,ante estes acontecementos, considerei que estaba a traizoar a memoria do meu pai e de seus irmás que combatiron por una España mellor, se calaba,Todo aquelo había pasado hai mais de 60 anos. Tristes recordos pa historia que ninguén debeu remexer.

De proseguir con estas polémicas, deixarei definitivamente de entrar en esta páxina.

Antonio Puertas

No hay comentarios:

Publicar un comentario