Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

lunes, 31 de mayo de 2010

"Cumpreanos feliz" deste blog (AGV)

Dá xenio asomarse a este blog. Nestes poucos días encheuse de novas coas aportacións de distintos compañeiros. Os ánimos de Chucho I. Muras resultaron eficaces.
Bonita e suxerente a invitación do meu tocaio Andrés López Amboage. Arquivo os datos da finca para saber ir e, xa de entrada acepto a invitación. Anótame, logo, Andrés. Quedo a expensas de que na parroquia non teñamos complicación especial. Ao ser sábado non teño compromisos . Animarei a Manolo Alvite e reenviarei a invitación a todos os compañeiros dos que teño a conta de correo. Non vaia ser que nos pase coma aos convidados ao banquete da parábola de Xesús, que uns e outros se excusaron e perderon a festa. Encontrarse cos amigos é sempre unha festa.
¿Que fai Lisa Simpson nesta "entrada"? Está tocando "Cumpreanos feliz, happy birthday, good mornig (era o título orixinal). Aproveito para seguir reclamando presencias e aportacións. En correo á parte reitero os modos de acceder e de aportar novas "entradas". Gardade esas claves nun documento de word ou nunha nota ou tarefa  de Outlook.
Os comentarios non necesitan clave de acceso.
Para Eduardo: xa sospeitaba eu que unha visita a Salamanca era pouco premio para o que mereces, pero o da "boneca chochona" (¿ou chuchona?  e o do "canciño piloto" fíxome rir tanto que por pouco me dá un punto no cadrís..
Únome ás felictacións aos "Fernandos" de  Rafael  (que estás en todo, tío, e que memoria). Andres GV)

No hay comentarios:

Publicar un comentario