Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

lunes, 24 de mayo de 2010

saudando ós blogueiros

Quinta do 57

 Non vos desanimedes vendo que sodes moi poucos os que participades no blog. Coido que somos algúns mais os que vos seguimos inda que sexa pasivamente.

Non pensedes que a causa da escasa participacion, sexa motivada polos temas que se tratan frecuentemente. Acausa principal é que non todos estamos o mesmo nivel nesto de moverse na REDE. Na nosa xeración este asunto pillounos xa maiorciños; e según o tipo de actividade-laboral etc,uns tiveron que meterse de cheo e a fondo, outros fuchicamos un pouquiño de cando en vez, outros non lle tocan. A min pasame o que apuntaba Ledo cando empezou a sair,que lle daba certo complexo. Os que somos do coeficiente intelectual baixo (como din os da Galega “o celta non è quen de gañarlle o depor”) non somos quen de sentar catedra en temas tan politicamente correctos, como los que plantean los catedraticos: Seco P., Rafael, Senin, A.Puertas, Andres etc...

Pero asegúrovos que estou decote agardando as vosas ilustres intervencions que por descontado comulgo mais con unhas que con outras. Por si non o sabiades considerome discipulo de Seco, Rafa e Ledo. Falando de discipulo,estou agardando impaciente as Navidades,mellor os Reises porque xa teño a carta feita pra pedirlle tres pulpitos pra tres persoas que gostan moito de predicar: pra miña nai, que pra Agosto cumpre 96 pero inda predica, pra miña compañeira,  pra Rafael, un ben alto, porque con ese DON non sei si natural ou sobrenatural, polo que de calquer acontecemento, noticia, evento etc, todo lle da pé pra mentalizar, orientar, aconsellar, aleccionar, concienciar etc....asíque ese púlpito que os Reises non me negaran,  sirva para que o Rafa siga con novas forzas e continuidade por moitos anos cultivando esa CUALIDADE.

Espero que me disculpedes por entrar nun medio tan culto deste xeito co meu galego sin pasar pola criba da normativa. Cando acabe un cursiño de fotografia digital, intentarei mirar un pouco da gramática galega inda que solo sexa por levarlle a contraria ó Sr.Feijoo.

Un saúdo,
 I.Muras

No hay comentarios:

Publicar un comentario