Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

jueves, 20 de mayo de 2010

POST DATA...

Claro que sí, Andrés, que comprendo que todo o mundo ten dereito a que os seus mortos descansen, se pode ser, preto dos seus…pero, a miña avoa, nin nos, os seus netos, poidemos  nunca desenterrar ao irmá do meu pai, porque ninguén sabe a cencia certa onde está soterrado. Sospeitamos que é un de tantos miles fusilados polos pelotóns comandados por Carrillo e que reposa no cementerio da Almudena. Eso foi o que poido averiguar a miña familia naqueles tempos convulsos (era católico e iso foi o que lles dixeron). .. érgan tamén as cinzas  daqueles que foron vitimas da chusma desalmada da PRE- de da POS guerra vivil…de TODOS ou de NINGUÉN, aí está a diferenza.

Vale. Zanxemos xa o mal recordo de todo aquelo…a eso me refería eu e, de aí viña o meu enfado que xa esquecín.

Antonio

No hay comentarios:

Publicar un comentario