Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

martes, 16 de noviembre de 2010

UN FAVOR

Resulta que a miña nai quer gañar o xubileo, pero é moi velliña, cumple 93 anos precisamente ó 31 de Diciembre. Eu prometínlle levala a Santiago, pero, …¿ como fago ? ,pois non pode estar nas colas, nin acercarse andando dende un aparcamento que esté un pouco lonxano da catedral, ( padece do corazón, e tamén con outros achaques propios da idade)
Eu teño que cumplirlle a promesa e agardar a que o tempo mellore un pouco…Alguén de vos me da unha solución …?
Grazas de antemá
Antonio Puertas

2 comentarios:

  1. Amigo Antonio: Se lle fixeches a promesa e ademais ela ten ilusión en ir a ganar o xubileo debes levala. Mira o meu sogro tiña parkinsón e estivo varios anos sen mobilidade. Solicitarámoslle unha silla de rodas á Seguridade Social e, en aquel entonces, co certificado médico de dependente xa lla deron en préstamo. Despois houbo que devolvela. Pregunta ou nunha oficina da Seguridade Social ou nunha tenda que vendan as sillas que solen estar informados. Tamén no Centro de Saúde que lle corresponda che poden informar Con ela é moito mais doado levalos a calquera parte sobre todo se a acompañan dous adultos. Entre dous as barreiras arquitectónicas, hay moitas, supéranse ben. Coa silla gañan moita moita calidade de vida os maiores. Se foses un día da semana penso que non haberá tanta cola coma os Domingos. Tamén os que están a cola,a un dependinte déixano pasar con toda seguridade .Mais nada Antonio. Se en algo che axuda ben. Eu non sei agora como están os accesos á Catedral pero fíxose moito en todas as cidades para eliminar as barreiras arquitectónicas aos que habitualmente deambulan con limitacións. Recibe un saúdo afectuoso. Rafael

    ResponderEliminar