Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

domingo, 20 de abril de 2014

DESCULPAS A LÓPEZ GONZÁLEZ

Teño que me desculpar co compañeiro Manuel López González,un dos fieis asistentes sempre as comidas da xuntanza anual, por omitir o seu nome cando redactei as notas do día de onte. Causouno a confianza na memoria a hora de escribir os nomes. Primeiro conteinos mentalmente e cheguei a conclusión de que eramos trece. Pero logo lin o texto antes de colalo e non me decatei de contar se estaban os nomes dos trece asistentes. Sempre se debe revisar o que se fai e cos cinco sentidos pero ninguén e perfecto aínda que teña ese nome de pía.

Estaba estes días na súa querida da terra de Carnota e desde alí achegouse a Padrón para acompañar tamén a familia e amigos de Victoriano.

Como creo que tamén sabe algo de inglés teño que dicirlle para practicar: excuse me and sorry. Outra vez o dito. Rafael

No hay comentarios:

Publicar un comentario