Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

lunes, 28 de marzo de 2011

AS MIÑAS POESÍAS

¡ POR FIN !, con estas dúas aspirinas que me deron Eduardo e mais Rafael, xa estón un pouco mellor. Esta tolería estaba acabando conmigo.
Interesantísima historia a desas irmás AS MARIAS. O meu recordo perdese no tempo e non recordo a esas mulleriñas, mais a súa historia é merecente de que no nas esquezamos.
Bueno, dicirlle a Eduardo que non sea tan aforrón, que tamén hai bombillas de baixo consumo e non é necesario ter a “ casa “ as escuras.
Unha poesía mais da miña colleita:
A MI GAMELA
Derrotada sobre la arena,
A la orilla de la mar varada;
No pudiste librarte de ella,
Siempre del mar enamorada.
Tu destino, mi fiel compañera,
Es para mi tu dulce morada,
En la mar descansan mis sueños
Que los guardo dentro del alma.

Sobre la arena, rota, me esperas,
Encubierta en tu tumba sagrada,
Mi cuerpo y alma, junto con ellas,
Danzaron un día con olas de plata.
Hacia tu tumba me llevas gamela,
Mi vieja barca añorada del alma,
Fiel, hoy te aguardo, compañera,
Con piropos flotando por el agua.

Antonio Puertas

 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario