Benvidos


Belvís

Belvís
Seminario Menor de la Asunción - Santiago

domingo, 11 de octubre de 2009

MIS POESIAS

A MIÑA CASIÑA

Subindo pola do Medio,
i,ó pasar á de Corral,
alí está á rúa Pizarro,
alí comezou meu cantar.

Alí as miñas lembranzas
vividas dende rapáz,
sonando sempre desperto,
sonando con retornar..

A brancura da casiña,
i ó agarimo dos irmás,
fánme chorar cando penso
nó meu rueiro,nó meu lugar.

Laiando fun pola vida,
cantando fun polo mar,
as areíñas marcaron
ós meus pasos ó pasar.

Canto máis lonxe pisaba,
máis me poñía a chorar,
i, ó entrar polas Carballas,
renacía ó meu cantar.

Cantaban conmigo as fontes
i as neniñas ó falar,
cantaban ós paxariños,
i, bruando, cantaba ó mar.

Ó balcón da miña casa,
i ós xeráneos da miña nai,
cantaban seus cores na rua
cando pasaba ó meu pai.

Todos aportaban algo,
todos querían cantar,
un torbelino envolvente
envolvía ó meu fogar.

Antonio Puertas

No hay comentarios:

Publicar un comentario